Máme pro Vás hru zdarma! Klikněte zde pro více informací.

Plaaay.cz

731 737 002
PO-PÁ 12:30-15:30

Informace o dopravě

Objednal/a jsem si hru, dnes jsem ji zaplatil/a složenkou na poště a CD-klíč mi stále nepřišel. Kdy mohu očekávat klíč na svém emailu?


Při placení objednávky složenkou nebo bankovním převodem trvá doba připsaní peněz na náš účet obvykle 1-2 pracovní dny (dle typu banky), po tuto dobu je tedy třeba počkat. Při placení objednávky rychlým převodem přes internetové bankovnictví jedné z uvedených bank (Česká spořitelna, Komerční banka, GE Money bank, mBank, Raiffeisenbank, Sberbank nebo Fio banka) se příkaz k úhradě zpracovává v reálném čase, klíč ke hře tak budete mít do několika minut.

Pokud jste zaplatil/a objednávku a peníze by podle Vás měly přijít, ale klíč jste nedostal/a, kontaktuje nás, prosím, nebo kontaktujte přímo PayU linku 226 221 951.

Pokud si zboží objednám, je možný osobní odběr nebo dá se zboží poslat?


Krabicové verze her neprodáváme, a proto poslání zboží na dobírku nebo jeho vyzvednutí na místě není možné. Naší hlavní zbraní pro sestřelení cen co nejníže je elektronická distribuce her, CD-klíče k hrám proto zasíláme jen formou emialu, který Vám po připsání peněz na náš účet přijde do několika vteřin.

Objednal/a jsem si od vás CD-key a potřeboval/a bych to co nejrychleji, vše jsem samozřejmě zaplatil/a. Nešlo by to nějak urychlit, třeba že bych poslal/a kopii příkazu k úhradě ?


Při placení objednávky složenkou nebo bankovním převodem trvá doba připsaní peněz obvykle 1-2 pracovní dny (dle typu banky). Klíč Vám bohužel nemůžeme poslat předem. Máme automatický systém, který posílá klíče po zaplaceni objednávky. Abychom Vám mohli poslat klíč předem, museli bychom tento systém zastavit na úkor dalších zákazníků a vyřizovat objednávky ručně. Z důvodu velkého počtu objednávek nelze toto provést.

Hra je ve stavu předobjednávky, kdy mi přijde aktivační klíč?


Na stránkách her jsou uvedená data vydání. Klíče se rozesílají automaticky v den a čas oficiálního vydání v ČR nebo EU.

Objednal/a jsem si od vás přes portál Heureka CD-key, u kterého bylo na tomto portálu uvedeno, že je skladem, ale po uhrazení objednávky mi od vás nepřišel žádný email, jak je to možné?


Tato situace může nastat ze dvou níže vysvětlených důvodů:

1. Veškeré objednávky provedené přes portál Heureka vyřizujeme manuálně. I když máme Vámi zakoupený CD-key skladem, po uhrazení objednávky Vám náš systém neodešle email s CD-key obratem, nýbrž Vám jej odešleme emailem manuálně, proto zde může dojít od uhrazení po zaslání emailu s CD-key ke krátké časové prodlevě. Vaše objednávky se snažíme kontrolovat a odesílat i v průběhu víkendu.

2. Portál Heureka aktualizuje informace o dostupnosti nabízených produktů standardně jednou za dvě hodiny. Může tedy nastat situace, kdy informace o dostupnosti produktu uvedená na portálu Heureka nebude v době provedení objednávky odpovídat skutečnému stavu skladu obchodu. CD-key, u kterého je na portálu Heureka uvedeno, že jej máme skladem, tak již skladem v našem obchodu nemusí být. Z toho důvodu Vám doporučujeme, abyste aktuální stav o dostupnosti CD-key kontrolovali na našich stránkách, kde jsou uvedené informace vždy zcela aktuální.