Máme pro Vás hru zdarma! Klikněte zde pro více informací.

Plaaay.cz

731 737 002
PO-PÁ 12:30-15:30

The Elder Scrolls V 5 Skyrim CZ

  • Jazyk — Čeština;
  • Datum vydání — 10.11.2011;
  • Vývojář — Bethesda Softworks;
  • Vydavatel — 2K Games;
  • Metacritic — 94;
Oficiální webwww.elderscrolls.com
329 Kč
Dočasně není k dispozici
Omlouváme se, ale tento produkt neplánujeme doobjednávat
6 bodů | 32 XP
Po zaplacení objednávky dostanete licenční klíč pro platformu Steam. Návod k aktivaci.
Omlouváme se, ale momentálně neplánujeme naskladnit tento produkt. Jedním z důvodů mohou být i podmínky vydavatele.
Za každý nákup dostáváte body a XP, vetší ukazatel davá možnost získat větší doživotní slevu na hry.
Sledujte naší sekci Slevy a akce, téměř vždy můžete ušetřit peníze.

Dodatky

Pradávné svitky se znovu otevírají, aby odhalily další kus historie země Tamriel. Tento kontinent, omývaný ze všech stran rozsáhlým oceánem a doposud sjednocený v jednotné Impérium, už v minulosti čelil mnohému. Pátý svitek vypráví o tom, co se stalo 200 let po událostech z The Elder Scrolls IV: Oblivion v severské provincii Skyrim, domovině lidu Nordů. 

Doposud se vždycky objevil nějaký hrdina, který zachránil situaci. Kdo se však tohoto úkolu ujme nyní, když se ve Skyrimu probudili draci, na něž nikdo nevěřil? Přitom pradávné svitky to předpověděly, stejně jako všechny předchozí hrozby. Naštěstí se v nich i tentokrát píše o zachránci Tamrielu, nazývaném „Dovahkiin-drakorozený“. Tento smrtelník umí mluvit jazykem draků a hlavně - dokáže je porazit. Na světě však už zbývá jen jediný takový potomek drakobijců. Svitky už ani nejsou konkrétní v tom, jak „Dovahkiin” z Tamrielu draky vyžene, ani jakého bude povolání a rasy. To už si určí hráč, který bude vést jeho kroky hornatým Skyrimem. 

Hlavní příběhová linie by měla zabírat 30 hodin a s vedlejšími úkoly se dostaneme přes stovku. Pátý díl The Elder Scrolls zachovává nelineární hratelnost a maximálně otevřený svět, což je jedna z hlavních předností celé série. Členitá krajina zahrnuje lesy, tundru, horská pásma a ledové pláně. Na své objevení čeká více než 150 dungeonů. Provincie Skyrim je sice méně rozlehlá, než Cyrodiil z TES IV, ale každé z pětice seveřanských měst je větší, než kterékoliv cyrodiilské. Kovařina ve Skyrimu tentokrát plní účel výroby vlastních zbraní a zbrojí, nikoliv jejich opravy, jako v předchozích dílech. Z činností, zahrnujících dřevorubectví, farmaření a kutání drahých kovů, by si měl vybrat každý, kdo má blízko k práci. Přepracovaná Radiant AI by měla obyvatelům provincie konečně dodat věrohodné nátury a definitivně je zbavit prkennosti, která byla charakterům vyčítána v předchozích dílech, stejně tak jsou lépe zpracované tváře a mimika. Sedmdesát dabérů by zase mělo vyloučit dojem, že „všechny dabuje jeden člověk“. Nový Creation engine, vzniklý zásadním vylepšením předešlého Gamebrya zajišťuje, aby hra technicky držela krok s konkurencí.